środa, 19 listopada 2008

Na dobry początek- jak grać!

Witam na moim blogu! Chciałbym Wam przedstawić mój sposób na zarabianie pieniędzy jakim są zakłady bukmacherskie.

 

Czym w ogóle są zakłady bukmacherskie? Jest to forma hazardu polegająca na typowaniu zwycięzcy, dokładnego wyniku danego spotkania (najczęściej sportowego) rozgrywanego pomiędzy dwoma drużynami/ zawodnikami.

 

Są różne systemy typowania, strategie, metody. Każdy ma swoją, bardziej lub mniej skuteczną. Oto jak wygląda moja strategia:

 

Otóż nie chodzi o to, aby obstawiać wysokie kursy (2.0 i więcej) i ryzykować przegraną, co często się zdarza. Bo teoretycznie możemy wygrać duże pieniądze, ale w rzeczywistości często przegrywamy i w ogólnym bilansie jesteśmy na minus.

 

Ja obstawiam kursy do max. 1.15. Kieruję się przy tym analizami dotyczącymi aktualnej formy oraz historii  spotkań danych drużyn/ zawodników.

Teoretycznie wygrane są niewielkie w porównaniu do wkładu, ale dzięki ryzyku ograniczonemu do minimum (musimy pamiętać, że ono zawsze istnieje) oraz systematyczności można osiągnąć całkiem niezłe wyniki i już po kilku/ kilkunastu dniach podwoić swoją  początkową sumę.

 

Przy obstawianiu kieruję się kilkoma ważnymi zasadami:

  1. Jak już wyżej wspomniałem, grać niskie kursy- do 1.15 max.
  2. Nie obstawiać piłki nożnej! – jest zbyt nieprzewidywalna i bardzo łatwo jest przegrać!
  3. Starać się unikać zakładów kombinowanych – choć czasem to niezbędny warunek żeby móc obstawić dane spotkanie.
  4. Dokładnie analizować i porównywać przeciwników w danym spotkaniu.
  5. Jeśli nie jest się „pewnym” wyniku – NIE OBSTAWIAĆ!!!

 

Swoje typy obstawiam w internecie. Nie trzeba się ruszać z domu, o dowolnej porze można zagrać swój typ i co najważniejsze można to zrobić z dowolnego komputera, który ma połączenie z siecią. Osobiście gram w „bet at home”.

 

Żeby nie było, że jestem gołosłowny, w kolejnych postach będę przedstawiał moje typy oraz ich rezultaty  w postaci screenów  z mojego konta bukmacherskiego. Dziękuję za uwagę! Pozdrawiam! Piotrek :-)

Brak komentarzy: